Ceylan35 34+3 olduk bız de canım. Karın ağrım, vajına da batma baskı oluyor. Sağlıkla kucagımıza alırız ıns hepımız. Doğum 20mayıs gorunuyordu cuma kontrole gıttımde 10mayıs gorunuyor. Bebeğım normal doğum için henuz pozısyonunu almamıs tersmıs. Ama donme ıhtımalı var dedı. Hayırlısı ne ıse olsun normal, sezeryan doğum.