40+3’teyim oğlum yerini sevdi çıkmıyor. 2 günde bir doktora nst’ye gidip geliyorum hiç sancı çıkmıyor. Yalancı kasılmalardan başka bi şey yok. Çarşambaya kadar süre verdi doktor. Hala gelmezse suni yada sezaryen yaparız dedi. Ben suni istiyorum hep normal doğurmak istedim. İnşallah suniye kalmadan gelir.