Zehramomm Esen22 bende 39+3 üm belirti yok sadece kasık bel ağrısı günde 10 kat merdiven çıkıyorum hurma yiyorum sancı mancı yok 1 cm açıklıkta var ama ne zaman doğurucam bilmiyorum beklemekten yoruldum
Esrayy Esen22 39+6 yız bizde doktora göre 40+2 yim üstelik gelişimi bi hafta öndeydi ve 35.haftadan beri doğum pozisyonunda ama hiç bi belirtim yok gecen hafta bel kasık agrısı rahim kasılması mide bulantısı ishal vardı iki gündür hiçbiri yok pazartesi doktora gidecem artık dayanamıyorum pupp olmuşum çok zor hersey
Esen22 Ruveyda_ çok ağirlaştım artık günü dolmasını da istemıyorum fazla ablam 41 haftaya yaklasırken bebek kakasını yapmış sezeryana aldılar sezeryan istemıyorum
Ruveyda_ Esen22 sen kötü düşünme allah korusun , bi kaç gün içinde dogar bence sen stresini azalt ki oda rahatlıkta dogabilsin annesi . Bide erkekse zaten mutlaka gününü dolduruyor
Hilosveminikoglus Esen22 bişey sorucam. Bebeğin kakasını yaptığını ablanızın suyu gelince mi anlamışlar yoksa başka şekilde de anlaşılabiliyor mu?
Nurselin11 40+1 doğuramadım🤭 pazartesi yatışım yapılacak, hurma yedim squat yaptım,temizlik yapıyorum ama hiç etki etmedi☺️
Nurselin11 Esen22 özel hastane,suni ile normal doğum bi sıkıntı olmazsa,doktorum normal doğum da ısrarcı oldu,sezaryeni düşünme bile dedi,ancak son anda bi sıkıntı olursa sezaryen yaparız dedi
Esen22 Ruveyda_ strrs yapmamaya çalısıyorum ama elımde değil son haftalr zaten gecmıyo ıcınde bulundugumuz durum cabası devlet hastanesi doğru düzgün bılgu vermıyo onun da acemıliğiyle buraya danısıyorum hep
Ruveyda_ Esen22 birazcık daha sabret canım ama herhangi bir şey yapma yan etkisi olur faln vicdan azabı çekersin
Edaliiii Esrayy ayy aynı ben ne olacak böyle bilmiyorum bebeğin günümü tamamlaması değil pupp zorluyor beni
Cnsdkr35 Bende aynı durumdayim 39+3 kanala girmemis başı aşağıda ama ara ara sancılar oluyor ama ne nişan geldi nede 😞
Esen22 Cnsdkr35 aynı Aynenn oyle 30. Haftadan berı nst gryorum az bı sancı cıkıyo hepsı o su sancı nışan kanala ınmeme hepsı aynı