Benim de bugün 40+4, hala sancım yok. 1gün arayla doktora gidiyorum. Dün de gittim açılma hala yok. Nst de sancı yok. Doktor çarşambaya kadar oldu oldu dedi. Çarşamba günü açılma olmazsa sezaryen dedi. İstemiyorum. Normal olsun diye bekledim bu kadar. İnşallah açılma olurda suni ile normale de razıyım. Herkese şu zor günlerde, sağlıklı ve hayırlı doğumlar dilerim 🙏💙