Ben carsamba yaptirdim, isvicrede yasiyorum disari cikmaya hareket etmeye izin vermiyorlar yatarak bekledim telefonum kitabim vardi yanimda cok cabuk gecti, en son tetanoz asisi oldum 3 Saat sürdü hepsi.buralarda pek önlem yok bende acikcasi korkmuxorum eve gelince kiyafetlerimi degistirdim,elimi yüzümü yikadip abdest aldim. Sükür hersey yolunda sekerde cikmadi.Rabbim yardimciniz olsun