27 haftalık olduk ve pazartesi şeker yüklemesi yaptırmam gerek , şu süreçte çok zor karar verdim hastaneye gitmeye ama araştırdığım kadarıyla yaptırılması şiddetle öneriliyor.. Hastanede aç karnına kan alıp 1 2 saat bekletiyorlarmış ya o bekleme süresi beni tedirgin ediyor hastane ortamında. Yaptıran var mı yakın zamanda ?