inciiim Suleyigit canım şekeri yükselten sadece tatlı şeyler değil ki onun dışında Bi sürü yiyecek var ama tercih meselesi yaptırmamak çok büyük risk bile bile bebeği ve kendini tehlikeye atmak bence .
EsEmEy inciiim ben de yarın sabah gitmeye niyetlendim inşallah , internetten yüz siperliği falan da aldım maske eldiven kolonya ne var ne yok alıp gideceğim ☺️
EsEmEy Sinem04 canım ben telefonla görüştüm doktorla 28. haftaya kadar yapabiliriz dedi ama belki yaparlar 28.hafta içerisinde de bi kaç günden bi şey olmaz diye düşünüyorum ama hastaneyi ara sor bilgi veriyorlar telefonda
Kubra_ksk EsEmEy 3 kere kan alıyolar bende arabada bekledim kan verdim çıktım girdim sonuçlarıda beklemedim doktorum arayıp haber veririm beklemene gerek yok dedi zaten hastanenin sitesinde yada e nabızda çıkıyor sonuçlar