Gazel0606 Sıkıtınız kasık ağrınız şiddetli batmalarınız aşırı kanamanız yoksa büyük ihtimalle herşey yolundadır. Ama dikişin tutup tutmadığını doktorunuza da sorabilirsiniz. Ben her kontrolde dikiş nasıl bir sıkıntı var mı diyordum, zaten o kendisi ben sormadan dikiş çok iyi sıkıntı Yok falan diyordu. Fakat dikiş çok iyi tutsa bile yine de hareketlerinize dikkat etmeniz lazım( sürekli yatmasanız bile)