Gazel0606 Dikiş iyi tuttuysa sona kadar götürür merak etmeyin. Ama serkaljdan sonra ilk bir ay öok önemli bir de sizin açılma mı kısalma mı yaşadığınız sorunun derecesine de bağlı. Genel olarak serklaj öok faydalı ve etkili bir işlem. ☺️Herşeyden önce moralinizi çok yüksek tutmalısınız, pozitif düşünmeye çalışın. Ben 34 haftaya kadar yattım yani tuvalet harici kalkmadım diyemem ama en ufak bir iş bile yapmıyordum yemeğimi bile kendim hazırlamadım, yarım saatten fazla ayakta durmak yasaktı. Yani her türlü kendinizi yormamanız dinlenmeniz ve dikişe baskı yaptırmamanız lazım. Onun dışında hiç kabız olmayın ıkınmayın, bol su tüketin ve enfeksiyona dikkat edin. Ben her gün sirkeli suyla siliyordum. ☺️😉