Raziye42 Yani 30 mm normal uzunluk sizinki ona göre öok çok iyi bence. Ara ara kasıkta hissetmeniz normal ama ayağa kalktığınızda rahatsızlık verecek derecede yürürken de huzursuz ediyorsa o zaman bir doktora görünürsünüz. Yine de kasıkta hissettiğinizde fazla ayakta kalmamaya çalışın. Doktorum bana 22-28 arası en kritik haftalar demişti. Moralinizi yüksek tutun, çok iyi bilirim insan sürekli kendini dinliyor ama pozitif düşünmek önemli ☺️