Gazel0606 illa ki oluyor.ama tedirgin olmayın rabbim büyük.bende çok korktum ilk baslarda ama çok şükür 28 gorduk.yemegimi filan yapıyorum bnde.cok ayakta kalmamaya dikkat ediyorum.suan bel ağrım,ayakta kalınca kasik ağrım baya oluyo.ama tedirgin olmayın.doktorm bana sadece enfeksiyona dikkat et dedi onun dsnda bı sknti olmaz dedi.allah büyük inşallah hayırlısı ile kucağımıza alırız