tunahan mandalin123 kapida ödemesi var mi acaba ya dünden beri girmediğim site kalmadi kapida ödemesi yok
Cerenavc Aslima bende o zamanlar da aldım iyi yaptın son ana kadar beklemenin hiç bir anlamı yok canım :)
derya39ege Cerenavc erken doğum ihtimali olduğu için eksikleri hızlıca internetten tamamlayıp hazırladık😊
derya39ege Elifdoan ben kullanmayı düşünmüyorum rahatsız olurum ben öyle şeylerden. Onun yerine sağlık durumum elverdiği ilk anda yürüyüşe başlamayı düşünüyorum.
2cocukanesiyimpty Zehra34 bukadar abartmaya gerek yok bence ben oglumda 1 gunde taburcu etiler yanima aldigim bircok seyi kulanmadim bile
Narinom Aslima canm hiç erken değil çünkü haftan ilerledikçe çok ağırlaşıyor insan yap şimdiden bence
Sunay10_ Cetinn onu bana dün komşum söyledi soğanla tuzu ez dedi Doğumdan önce koy hiç yara olmaz varsa bile çok iyi geliyormuş deneyin bence bende yapıcam sonra duşa girin biraz dursun
Merve_kucuk Azemiram ☺ https://www.e-minico.com/?gclid=Cj0KCQjw-Mr0BRDyARIsAKEFbedPJm8pGR94ogOF4rW1zJ0pEOwKDbtIkpqchPlS3d7o_T5jUUJe4DEaAvG3EALw_wcB başkasına sormuşsunuz ama görmüşken yazayım dedim🙂
gelin_34 Azemiram https://www.e-minico.com/?gclid=Cj0KCQjw-Mr0BRDyARIsAKEFbee2-SM0pKmu0u_VSq4XPLQVJ8mDImsh7_NYHB6vAFQBqgXnLYhD6D4aAqdXEALw_wcB
gokcecan O kadar heyecanlıyım ki 16.haftadayım nerdeyse çantamı düzcem 😍 bu koronadan dolayı çıkamıyorum çıksam neler olcaktı acaba😍 hepimizin bebişleri sağlıkla gelsin, mutlulukla aşkla büyütelim inşallah 😍😍
Sahra1234 Merve_kucuk diş fırçası diş macunu havlu deodarant meme için krem diye okumuştum bir yerde ☺️
Gul02 HappyMom tecrübelilere soruyorum. Kıyafetleri 0-3 ay almak mı mantıklı yoksa 3-6 ay almak mı daha mantıklı ?🤔