Elifdoan Benim sezaryen doğum yapan bir arkadaşım doğumdan sonra korse taktı ve bebeği yıkarken zorlanmış dikişleri 2-3cm açıkmış,doktoruna gidince korse kullanmasına kızmış,40gün beklemen gerekti demiş bilginiz olsun doktorunuza sormadan kullanmayın.