Hayalanne 5858g nasıl bi doktor acaba o hastanede daha cok burcu hanımı oneriyorlar ama oda izinliymiş doum yapcaz doktorlar hep izinliler
Hatcefatma Hayalanne burcu hanım doçent. Tabi önerirler 🥰🥰🥰👌 bende eminezeynep hanıma gidiyorum yardimci doçent oda
Hayalanne Neslhn bende esra dıye bı doktora gıttım ilgisi pek yoktu kansızım dıyorum kan ılacı vermedı aile hekımı bıle daha ılgılı bılmuyorum son dk ya buraktım doum doktor arayısını pişmanım
Nevink sweethome1000 daha once sizden doktor hakkinda bilgi almistim kac haftaliktiniz dogum yakinmiydi?Ben 30.haftaya giricem sanirim o doktora basliycamda
Hayalanne Hatcefatma muayenesı doğum ücreti fln nedir doguma kendısı giriyor mu hastasının. Yoksa hastanede kım denk gelirse mi ve bebek bakım ünitesi mi ne yok uş galıba orda bilginiz var mı
Hayalanne 5858g 34 haftalıgım iyi bi doktor olsun istiyorum begendıklerım onerilenlerde hem izinde napcam ya
Nevink sweethome1000 himm dedim dogum yaptiysaniz eger nasil gecti sorabilirim ama ayniymisiz ☺bende doktordan memnun kalirim umarim cokta uzaktan gelmek durumundayim nasil olacak bilmiyorm ama dogum yapacak bi hastane bulamadm henuz orasi son carem 🙂
DuhaninAnnesi Sydylmz Neslhn Iklim hastanesi biraz eski olduğu için dogumhanesini filan beğenmiyorlar genelde. Ama orda doğum yapan çok tanıdığım var ve hepsi çok memnundu 🎀
Neslhn Deletedmom138 nisa hastanesini çok duydum haftaya cinsiyet için oraya gidicem hem virüsden dolayı korkuyorum prda kafın doğum bölümü ayrıymış hamileliğim boyunca tüm hastaneleri gezicem sanırım😄bu dediğiniz doktorlara almaya çalışıcam teşekkürler
Hatcefatma Hayalanne normal doğum 2050 sezeryan 3 bin ,,, valla ben bir ay önce gittiğimde hocam ben sizde doğum yapmak istiyorum dedim inşallah dedi güldü doğum yaptiriyomsnz dedik tabi ki dedi ama bu hafta gidicm sorarım yine isterseniz
5858g Hayalanne dogumunuza var daha ama birde gündüz olursa doktor seçme şansınız var gece olursa doğum nöbetçi doktor giriyor doğuma
Hayalanne Hatcefatma sorarsanız sevinirim özel hastanelerdede mesai dişi kim denk gelmesi sacma bız buyuzden devlete gıtmiyoruz ama