5858g ben muayeneye medipole gittim ama ilgi olarak çok kötüydü bana ters bi muamelede bulundular ilk bebeğim benim heyecanlıydım kalp atışını duymaya gittiğimde heyecanla kalp sesini duyunca bu bebeğin kalp sesimi dedim benle alay eder gibi seninki olcak hali yok dedi ve ben tehlikem var diye bunun üzerine tekrar kontrolle başka doktora gittim yine terslediler yoksa doğum olarak çok öneri almıştım ordan