Hayalanne Ablam bir hafta once orada sezeryan dogum yapti figen hanima gidiyordu ameliyati hicbr sey soylemeden baska doktora yaptrmislar bunu ameliyat sonrasi ogrendik ayrica bebegimiz sariligz yakalandi goturduk yatis yapmamiz lazim dediler normalde yogun bakim yatisindan ucret almamalari gerekiyormus kanun geregi geceligi 500 lira istediler cocugu baska bi ozel hadtanenin yogun bakimina goturup ucretsiz yatirmak zorunda kaldik anlayacaginiz para koparmaya calistilar bende orada dogumu dusunuyordum bu sebeplerden vazgectim bilginiz olsun