Yaseminozel bence imkanlarini zorlayıp git canim. Ben 22 haftalikken gitmiştim. Rahim ağzımin kisa olduğunu öğrendim orda. Sonradan araştırınca bu sebepten 2 3 düşük yapmış birsürü kişi tanıdım. Normalde rahim agzi kisa olunca dikiş atilabiliyormus ama benim bebeğim büyük oldugu için dikişi tehlikeli buldular. Sabah akşam 2 doz vajinal fitil haftada 1 de iğne kullaniyorum düşük riski olarak. Şuan 29. Haftadayim ilaçlar ve istirahat sayesinde rahim ağzım uzadi çok şükür bebeğim de iyi. Detaylı ultrosana gitmeseydim bu durumu bilmeyecektim Allah korusun devamını ağzıma bile almak istemiyorum. Çok şükür geç olmadan öğrendik. Sizde inşallah böyle biseyle karsilmazsiniz ama önlem olur.