misafir_42 sağol canım. Ayrıntılı da alttan etmedi. Ama biz ayrıntılidan sonra hemen kendi doktorumuza gittik o alttan muayene edip ölçtü rahim ağzımi. Zaten ayni gün hemen ardından üniveriste hastanesine sevk etti doktorumuz dikiş atsınlar diye. Univerisitede alttan muayene ettiler dikişi tehlikeli buldular fitil ve iğne kullanmamı tercih ettiler.