[silindi] Stresanksiyete trizomi 21 demek istedin sanırım. Benim evet yaş riski normal değerin biraz üstünde ama eski sonucumla karşılaştırdığımda da onda da aynı şekilde yüksek farklı bir hastaneye gidicem ama tarama zamanını dolduruyor gittiğim tarih olmadı bu sonucu gösteririm
Nur5516 Hcrsrknilay14 bende merak ettim bunun için neye bakmamız gerekiyor kağıtta 😄bende yaptırdım ikili test
Hcrsrknilay14 Nur5516 free beta HCG 😂😂 ay darlandim belki doğru belki değil ultrason doğruyu söyler 🤦🏻♀️😂😂
Hcrsrknilay14 Stresanksiyete tabiimde önemli olan önce sağlık kız olsun erkek olsun. Bana bir büyüğüm demişti benim ve cevremdekilerin hepsinin doğrulayınca bende inanmaya başladım. Allah hepimizin miniklerini kucaklarımıza almayı nasip etsin dağlıkla sıhhatle 🙏🏻
[silindi] Hcrsrknilay14 hahaha sakin ol canım darlanma 😄 Sen iyi niyetinle dedin bu da biraz Çin takvimi gibi sonuçta %50 şans var 😄
Hcrsrknilay14 [silindi] aynen öyle mesela bende de Çin takvimi erkek gösteriyor . Ama ultrason ve doktorum da kesin kız diyor😂 🤷🏻♀️
Hcrsrknilay14 Nur5516 kız olsun erkek olsun hayırlısı Allah’tan 😊 Allah kucağımıza sağlıkla almayı hepimize nasip etsin
[silindi] Stresanksiyete farkındayım ama risk seviyesinin altında olduğu için çok önemsemedim. Problem olsa dahi zaten yapılabilecek herhangi bir şey yok
[silindi] Stresanksiyete evet 7. Aydan itibaren hap kullanmıştım bu hamileliğimde 12. Haftada asprine başlattılar
Stresanksiyete Belki de o yüzden riskiniz yüksek pap a düşük gelmiş bu gebelikte de çıkma ihtimali var ama aspirin en iyi çözüm bu konuda.
[silindi] Stresanksiyete ben biraz stres oldum da sizin gönderinize de denk geldim. Tam olarak bilgi sahibiyseniz riskli gördüğünüz durumu tam anlamıyla söyleyebilir misiniz. Randevu tarihine daha var gösterebileceğim farklı Bi doktor da yok