[silindi] öncelikle sakın ol.bhcg yüksek değil benim yüksekti.pap düşük.trizomilerde bhcg yüksek olur genelde.yapısal bir şeyden dolayı riskli çıkmıştır bunu da ilk bebeğin kanıtlıyor bir sürü araştırma ve makale var pap A nin beklenenden düşük çıkmasıyla gebelik tansiyonu arasında ilişki bulunmuş tedavi için de erken dönemden itibaren aspirin öneriliyor.stres çok kötü benim elimde değil ama sen yapma ama ihmal de etme.