ruveyda98 Ummusab bana da hep tersini söylediler o yüzden herkes oğlan olacak diyordu bende çevre baskısıyla öyle hissediyordum ama 14. Haftamdan prensesim sürpriz yaptı bana 🤗
Haticeky Ovitrelle ignesinin 10 11 ve 13 gunu pozitif yani 2. Cizgi var ama net degil ignenin etkisi gecmis midir
Uzm-Nurse Tgbanne dualarım seninle 🙏🏻 Hayırlısı olsun , dua edelim benimde değerim azıcık düşük geldi sanki tek taraflı kasık ağrım korkutuyor rabbim hayırlı sonuçlar versin
hayalim13 Uzm-Nurse ayyy hadi canım gözün aydın bana da dua et olur mu hamilelerin duası kabul olurmuş bende 21 Nisa’nda test yapıcam
Bus_ak18 Uzm-Nurse inan biliyodum 😊😊 ama yinede fazla heveslendirmek istemedim. Çok sevindim adına rabbim sağlıkla ilerlemeyide nasip etsin inşallah. Tekrar tebrik ederimm💓💓
Bus_ak18 Uzm-Nurse allahın izniyle bisey olmaz canım pazartesi gidersin. Sağlıklı olsunda sıkıntı yapma