Suber Uzm-Nurse canım hayırlı olsun bebeğin❤️ Ben de hemşireyim de Bthcg değerini gösterince hemen verdiler mi idari izni. Doktor raporu falan istediler mi?
Uzm-Nurse Suber hayır ya direk dilekçe yaz sonucu ver çık idari izne . Ne doktor raporu ateşin içinde çalışıyoruz zaten …
Suber Uzm-Nurse öyle valla hastanede şartlar çok kötü. Ben henüz kan tahlili yaptırmadım idrar testim silik çıktı. Pazartesi günü kan testi yaptırıcam inşallah