Ysmn2735 ben hamileylen bile inanmıyordum hamile oldugumu :)) hissedemiyorum umutlansam negatif cıkınca uzulcem en iyisi pozitf dusunup negatife hazrlamak kendimi :)) bide bi kimyasal bi dusuk varsa kalp atısını duyana kadar cok fazla sevinmicem cok korkuyorum yine yarıda kalacak diye 😔🤲 Allah razı olsun canm vallla moral oldu bakalım yarım yapacam uyuyamadum ama totem yaptım sabah namazını kılıp yapcam diye afedersn idrarımda baya geldi :))