Prensesannesi96 canım Allah ettiğin duaları hayırla sağlıkla kabul etsin inşallah Allah gonlundekini hayırlısıyla istediğin zaman versin bende erken doğum yaptım bebeğim vefat etti bende bu ay ilk defa denedim ilkinden sonra benim günüm bu cumartesi doluyor erkenden test yaptım hep negatif çıktı üzülüyorum bende negatifi görünce deminde açık renk çizgi çıktı ilk dakkalarda hatta resminide çektim sonradan kayboldu iyice üzüldüm bekliyorum ,bel ağrım var adet olucak gibi ama hiç bilmiyorum nasıl olur bizde ovulasyon takibi yaptik bana da dua et canım bende Meryem suresi okudum zikir çektim Allah gönlümüzdeki hayırlısıyla versin inşallah