Kader56 inşAllah Allahhh razı olsun canımmmm cok basit namaz 1 rekat namaz ayakta önce niyet ediyorsun tilavet secdesi kılmaya DİE Allahu Ekber diyorsun ama namazdaki gibi ellerni havaya kaldırmıyorsun direk secdeye gidiyorsun Fatiha falan hiç bişey yok. Secdede 3 kere subhanerabbil Ala diyorsun Hemen ayağa kalkıyorsun. Semi'nâ ve eta'nâ ğufrâneke Rabbenâ ve ileyke'l-masîr Bu duayı okuyup bitiyorsun bu kadar Fatiha galan hiç bişey yok bak internetten video kafan karışırsa bende başta cok karıştırdım .. her suresenn sonra 1 rekat böyle kılacaksın cuma Gecesi kılmak cok faydaki ben bazen günlük bazen toplu kılıyırum bu sefer ptesiden itibaren sayıp cuma kılcam hepsini her Meryem süresine 1 rekat