zeyzey95 adetimi yaşıyorum şuan canım ben adetim geçmedi, adet günlerimdeyim kan gelmiyor kahverengi akıntı geliyor bu yüzden doktora gittim zaten, şuan bir yerleşme söz konusu olabilir ilaç vermek istemiyorum çatı muayenesini de yapmayacağım dedi akıntım tamamen bitince tekrar test yapacağım.