Canan123 Ben uzun aylar öyle yaşadım iltihap falan olmuş olabilirsin. Birkaç gün kahbe lekenin üzerine adet görmüştüm
0Cerenk BegumIscanTunc Humaa Happybsrn Baling Loyasteri hafsa2020 Nur5516 __birafitap__ Nehir08 fatmazra sdnrkya zeyzey95 Btyas34 Canan123 Alise Ebaki Mevaaaa5555 Deletedmom337 🥺 hastaneye gittim kızlar az önce ultrasonla baktı herhangi bişey görmedi, anlattıklarımdan gebelik şüphesiyle kan testi istedi sadece bekliyoruz sonuçları
__birafitap__ 0Cerenk canım kist falan oluşmuş olabilir mi bende kist olduğu ay inanılmaz derecede kahverengi akintim oluyordu bi doktora görün istersen inşallah hamilesindir🐣🙏🏻
0Cerenk Sanırım son çare yine hastane olacak, ilk defa garip şeyler yaşıyorum bu adetimde, bi sıkıntı olduğundan eminim, kızlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim🙏🏻
Alise 0Cerenk benimde kahverengi lekelenmelerim olmuştu test yaptım negatif çıktı hastanede idrar testi yapıldı gene negatif aynı günün gecesi dayanamadm acilde birde kan testi yaptırdım pozitif çıktı. Regle 10 gün kala felan. Kahverengi lekeler hamilelik işareti olabilir yazıyordu internette. O sebeple 2 negatife rağmen kan testi denemek istedim aynı günde 3 test oldu. 3. De hislerim doğru çıktı şimdi son 12 gün doğuma nasipse.
Canan123 sdnrkya yok doktora gittim çünkü adetim 10 gün kadar gecikiyodu kahve akıntı gelince gebelik testi yapıyodum negatif çıkıyordu. Doktor gecikme sitrese bağlı normal dedi akıntı için adet kesici bi ilaç verdi 1 ay kadar kullandıktan sonra adetin yoğun olabilir takılma dedi. Ondan sonra kesildi kahve rengi akıntılarım
0Cerenk bende bu ay fazla inat ediyorum ama ne bileyim his işte, ısrarla varlığına inanıyorum, hayırlısı olsun🙏🏻
Ebaki Canan123 ebru abla var insttagramda kahverengi akıntı geldiği zaman yumurtlama günlerini değerlendirdiğiniz için geliyo demişti umut vermek istemem sana ama adetim 2gun geçince bnm de kahve lekelemem oldu ama bn 3 hafta 3gunlukken hamile olduğumu öğrenmiştim hamileydim yani 3 gün sürdü
0Cerenk Ebaki hastanelere gitmekten korktuğumuz için böyle bilmezlik içinde kendi kendimizi yiyoruz, çok kötü bir durum bu inanın😒
Mevaaaa5555 0Cerenk canım yaptığın diğer testin fotoğrafını atabilir misin lütfen neden bilmiyorum ama seni tanımıyorum da içime bu kız hamile gibi bi his doğdu 🤷♀️
0Cerenk Mevaaaa5555 ahhh ah keşke öyle olsa canımm, sadece silik beyaz bir çizgi oluştu, sabah tekrar deneyeceğim bakalım🥺
Deletedmom337 0Cerenk canm idrari sadece 3 damala damlatmalisin veya 3 damla damlattiysanda test bozuk
Mevaaaa5555 0Cerenk inşallah hamilesindir kuzum bi hamile duası olsun sana bilirim yaşadıklarını bu geç saatlerde kaç kere gittik testler aldık 🤷♀️ Rabbim kucağını en kısa zamanda bir bebek nasip etsin
Furelcag 0Cerenk eğer ki ikinci çizgi var ama silikse çok yenidir. Erken gebelik testiyle yapmıştım bende çoook silikti ertesi gün kan verdim 6 çıkmıştu çok düşüktü sonucum ama şuan 1,5 yaşında aslanlar gibi bi oğlum var 🥰 inşallah seninde vardır hayırlısıyla 🥰
zeyzey95 0Cerenk zaten kese 5 hafta olunca falan gözüküyor ama rahimde kalınlaşma olur hamileysen bakalım sonuç çıkınca yazarsın canım
0Cerenk Furelcag Nur5516 zeyzey95 Btyas34 Merveclkts Tugce1803 sdnrkya kızlar 3 buçuk gibi çıkacak kan testi doktora göstereceğim bakalım ne çıkacak haber veririm