0Cerenk ben adet günüm de leke olmuştum zten normal de 3 gün lekem olur baktım leke bi hafta sürdü ilk kez böyle bir şey yaşamıştım gebelik olacağı aklıma gelmezdi çünkü günün de adet oldugumu sanıyordum.Sonra test yaptm silik çıktı kan verdim 14.24 ama o gün kanamam oldu ve kimyasal gebelik yaşadım