Asaltntyr
Merhaba 2 Nisan da Doğum yaptım. Öncelikle depend ben tüm paketi götürdüm. Çünkü hastanenin verdiği bezler çok rahat değildi. Hiç bacak ve kalçamdan kilo almadım. 36-38 bendenle girdim Doğuma yine de büyük boy aldım ve gayet kullanışlı oldu zaten taşma vs yapmıyor. Ve normal Doğum gibi başlayıp seZaryen bitti her ikisi içinde kullanabilirsiniz. Sezaryen de eğilmek zor olduğu için sonradan lohusa pedi ve normal pedlerden kullandım ben ☺️