Emine_ poyrazsmom_ aramızda çokda fazla yokmuş. Kilo olarakta hafta olarakta 😄 bende 59 kiloyum. Haftamda 32+0 😊😊
poyrazsmom_ Emine_ ben çok kilo aldım 43 le kaldım şuan 65im o yüzden kilo konusunda kendime güvenmiyorum daha da alırım herkes kendini bilir zaten canım bide bunları geri vermesi var 😂😀
Pnrkrb Asaltntyr ben de zayiftim ama her halukarda karnimiz cikacak vucudumuzda belli bir siskinlik olacak rahat etmek icin buyuk beden aldim. Zayif olmasina ragmen kucuk beden aldigina pisman olanlari da duydum. 2 paket aldim ben
Emine_ poyrazsmom_ ooyyyyy maşallah 😄😄 ben 52 ile hamile kaldım şimdi 60 olmama gramlar kaldı. Daha almak istemiyorum ama alırım büyük ihtimal
Hacerozdemir Asaltntyr en büyük bedenini al bence ben m bedei aldım Cöpe attım xl varsa onu al zaten sezeryan dikişler açıyor bol olsun çünkü çok dar bedenler ve bel kısmı
Hacerozdemir Asaltntyr çok fark var arasında orta aldım kapanmadı yanları m bedei yabi l xl almam lazımmış
Ebrul Asaltntyr 🤣 yok cnm hastanede 5 tane kullandım 8 günde 2 paket ilk günler malum çok kanama sonra daha az gelmeye basliyo
Bsecill Asaltntyr m olur kesinlikle ben 152 66 kiloydum kalçam felan çok büyük değil normaldi m gayet rahat oldu m yeterli olur canım sanada riske atmıyım diyorsan l de alabilirsin tabi ki
Degisken 65 le kaldım 70 le doğurcak gibiyim büyük boy aldım. İlk doğumda da büyük almıştım ben sezaryen yerimi falan hiç acıtmamıştı
Asaltntyr Ebrul hastanede bi paket yetsin de evde bi çaresine bakarım diye düşünüyorum malum çok pahalı bu hasta külotları 😔
my-stery Asaltntyr Hastanedende veriyorlar ama kalın lohusa pedi şeklinde ben bir paket de e bebekten aldım 10 lira gibi bişeydi lohusa pedi
Ebrul Asaltntyr aynn canım valla doğru söylüyorsun internette indirimleri takip et bazen 27 fln oluyo
nilgun_41 Asaltntyr kullanmadım daha ama bende orta boy aldım 31 haftamdayım 63 kilo falanım üstünde 36-42 bedene kadar yazıyor bence orta boy ideal
Asaltntyr nilgun_41 çok kararsızım. Kiloyu da sadece göbeğimden aldım kalçam filan büyümedi ama bacaklarım kalındır oraları sıkar mı acaba?
my-stery Asaltntyr Doğumdan sonra serumlarla ödem olacak en rahatı büyük boy, benim zorunlu sezeryana döndü ve çok rahat ettim.