minicikbirmucize Asaltntyr aynen öyle sezeryan mı olacaksın genelde sezeryan doğum yapanlar kullanıyor
ilknur52 Asaltntyr ben 80 kiloydum doğumda orta beden aldım gayet iyiydi hiç sızdırmadı da sıkmadı da
Emine_ poyrazsmom_ ooyyyyy maşallah 😄😄 ben 52 ile hamile kaldım şimdi 60 olmama gramlar kaldı. Daha almak istemiyorum ama alırım büyük ihtimal
Ebrul Asaltntyr aynn canım valla doğru söylüyorsun internette indirimleri takip et bazen 27 fln oluyo