Emine_ depende büyük beden alın sıkıyo diyolar ama canpedi tam bilmiyorum valla bende şansa aldım canım ben 65im ama 33+5 im daha da alırım diye düşündüğüm için M almadım L aldım ve şuan acayip rahat geldi üst tarafı yok gibi sıkma falan yapmadı tam oturmadı zaten pedli yeri falanda şuan bol biraz doğuma kadar 70i falan görürsem rahatlıkla olur diye düşünüyorum kilo almasam bile rahatlıkla kullanırım hafif bol bana şuan ama öyle düşecek gibi falan değil kesinlikle ☺️