İki kez geçirdim. Genetikte kan pıhtılaşması için doktorum iğneye gerek olmadığını söyledi. Troitlerle ilgili sıkıntım vardı birinde yüksek diğerinde çok düşüktü. Artık nedir ne değildir bilmiyoruz. Kilo vermeye çalışıyorum sonra inşallah tekrar denemelere başlıycaz