Melike07 Herkese merhaba, Birden fazla kimyasal geçirip sebebini öğrenen var mı? Hangi sebepten dolayı hangi tedavi uygulandı? Neler yaptınız?
esssraaaa Melike07 tekrarlayan şekil de yaşadım histereskopi ameliyatı oldum. rahimde duzensiz kalinlasma varmış 3 ay ilaç kullandım 4 ay hamile kaldım. hamilelik boyuncada oksapar iğne kullanıyorum. pıhtılaşma riskine karşı
Mucizemmm07 Melike07 bende iki kez geçirdim gittiğim doktor kalitesiz yumurta veya sperm den kaynaklı demişti. Tabi rahim filmi falan temizse bir problem yoksa..
Prensesannesi96 Melike07 bende 8 marttta kimyasal genelik yasadım canım ama doktprum bunu gebelikten bile sayma dedi kasımdada dusuk Yapmıstm 😒 Allahtan umit kesilmez kimiisi hemen kalıyor kuzenmde kşmyasaldan 2 ay sonra gebe kaldı bu sabah dogum yaptı 😊🤲
Melike07 esssraaaa ben de tekrarlayan şekilde yaşadım iki farklı doktora gittim. Bir sorun yok dedi ikisi de. Biri rahim filmi istedi biri de genetik test istedi ama şu süreçten dolayı gitmedim
esssraaaa Melike07 bana da hep bisey yok dediler son kimyasaldan sonra 15 günde adet olduğumu sanıyordum ama rahim ici kanama varmış. aynı gun doktorum tani ve tedavi amaçlı ameliyat yapınca çıktı
Happybsrn Ben daha bi kerr yaşadım ama umarım sorunum yoktur sağlıklı gebelik yaşarım bir dahakine korkmuyor değilim açıkçası
Melike07 Happybsrn Korkmayın, inşallah sağlıklı bir gebeliğiniz olur 🙏 Bir kere kimyasal olup sonra hemen hamile kalan da var. Benim gibi tekrarlayan da var. Siz iyisini düşünün 🙏
rkykaraa Happybsrn ben ilk gebeliğimde kimyasal gebelik yaşadım birdaha adet gormeden hemen kaldım 8 aylik hamileyim Allah büyüktür kötü düsünmeyin kimyasal gebelik bebegin olmayacagi yada sagliksiz olacağı anlamina gelmez
Melike07 sdnrkya geçen ay enfeksiyon için ilaç verdi doktor onu kullandım adetten sonra bir etkidi olur inşallah
sdnrkya Melike07 evet canım bir düşük bı kimyasalim var dusukte temiz çıktı kimyasal için iltihap olabilir demişti ama bişe çıkmadı bende
Prensesannesi96 sdnrkya mernahabcanm benimde kendinden dusuk oldu kese geldi elime … sonrada kimyasal gebelik gecirdim ama doktolarım cok muayene etti hiççbir sıkıntımın olmadugını denemeye devam etmemmi soyledi gayet saglıklı oldugumu soyledi sen boyle deyince kafal karıstı ama bana bosuna doktorlara gitme dgayet saglıklısın dedi cok iui ce bilgili doktorum
Melike07 sdnrkya amin canım 🙏 kimyasal adı altında olunca pek ciddiye alınmıyor. Doktorlar bile başta normal karşılıyorlar. Ama tekrar takrar yaşayınca demek ki bir sıkıntı var diye düşünüyor insan
sdnrkya Melike07 kimyasal bana göre çok zor yanı umut kırıcı hem hamile kalmana seviniyosun hem ne olabilir ki diye kafaya takiyosun
Melike07 sdnrkya en sonuncusunda tam beş gün gecikme sonrasında test yaptım. Erken yapıp heveslenmeyeyim diye. Ama yine çift çizgi gördüm kan testi yaptım. Yok olmadı. Hiçbir şey hissedemedim. Yani nasıl hissedeceğimi artık ne düşüneceğimi bilemedim. Ama içimde bir yer çok kırıldı.
Prensesannesi96 Melike07 bende oyle ilk dusukten aonra kimyasalda o çizgye sevinemedim bile ne olacak acaba yine bişey olacak mı diye … 😔 Rabbm hepümizin yuzunu guldursun su mubarek ayda