Melike07 tahminime gore ben 3 kere yasadim 1 tanesinden kesin eminim digerlerininde belirtileri ayniydi diye oyle dusunuyorum sonuncusunu kurtajdan sonra yasadim beta yuksek cikmisti dr gittigimde bana seninkisi 3 dusukten fazla sayiliyo arastirma yapılmalı demisti bide rahimde agrim vardi onada normal degil kanser taramasi yapilmasi gerekiyo demisti butun psikolojim bozulmustu dr u degistrdim gittigim dr arastirma yapilmasina gerek yok bu senin tahminin cok istersen yaptir demsiti agrim icinde enfeksiyon olmus ilac kullan gecmezse test yapariz demisti 1 ay sonrasinda hamile oldugumu ogrendim simdi son haftalarimdayim