Tugbaa1994 Dzeyy benim oglumun ismide aras olacak kimsenin begenmesine gerek yok ben begendim kimseye laf düşmez😁
Glcnazz10 Dzeyy bende aras düsündm ama bi de aklıma geldi aras kargo die çocugumla dalga gecerlermi die
Fatma8988 Dzeyy gercekten kötü isim://// sordunuz diye söylüuorum… Anlamıda güzel değil neden bu kadar moda oldu onuda anlamıyorum..
Mutlubiranne2 Dzeyy yeğenimin ismi Ali Aras hiç de aklımıza kargo falan gelmiyo valla millete bakma sen millet der de derrrr
Ruviiseem Dzeyy ay şu herşeye karışan bi kulp takan insanlardan nefret ediyorum canım benim içinden nasıl geçiyorsa onu koy bırak şu gereksizleri bende koymak istediğim isimlerden dolayı linç yiyorum ama hiç değiştirmedim kim ne derse desin bebek senin bebeğin 🌸
Dzeyy Evita herkes nerde kötü bi anlam bulduysa onu yazıyo hiç güzeö olan anlamlarınıdı yazmıyo çok saol valla 😘
Arvenceren Dzeyy aman sen onlara bakma dengesz onlar bnde aras çok istiyodum ama eşim doruk istedi kızımn adını bn koydum o yüzden sıra ondaymş
Arvenceren Dzeyy 😊 takma kımseyı bnm kaynanada dorugu begenmıyo geçen eşimle konuşrken duydumm hiç gğzel degilmşte o nasl ismşte o yuzden artık bşy demiyorum doruk olsun yastık bile yaptım doruk yazdımm🤣😂
Mutlubiranne2 1994ozg öncelikle şunu söyliyim çok yaramaz🤗🧐ama aşıri sıcakkanlı ve merhametli tanımadığına bile hemen sıcaklık gösterebiliyo kisacasi çok cana yakin🥰🥰
Saadet-aras-osman Dzeyy dogacak oglusumun adi Mehmet Aras , baskasinin begenmesine gerek yok . Zaten ne desen herseye biseyler bulup can sıkan insanlar eksilmeyecek. O yuzden Baskalarinin fikirleri baskalarinda kalsin bence😇