ozgesoy28 Gulnur kesinlikle cesaret işiii ama ameliyat başlayana kadar hissizlik oluyor dimi tek merak ettiğim şey bu kesilirken veya bebek çıkarken siz hissediyo musunuz 🙊
Gulnur ozgesoy28 hic anlamiyorsun ama basta sondayi takarken hissrttim benpanik yaptim biraz sorunlu gecti dogumum cnm
Ikinciyibekliyorum ozgesoy28 kesik izi falan hicbirsey hissetmiyorsunuz ama bebegi çıkartırken karnını bastırdıkları icin hissediyorsun ama sadece el hissediyorsun acı falan yok. Çok güzel duygu 🙂
DuyguAlalm Gulnur Çok güzel olur, sen kendini iyi hisset gidelim, hem tanışmış oluruz.😊 Ben Avcılar, cihangir’de oturuyorum.
ozgesoy28 Ikinciyibekliyorum Yaaaa o zaman ben yapamam 😀 eşim çok istiyo illa doğumda olmak için ama panik ataklıyım ben bayılırım
Gozdeb SEzeryandan sonra hemşireler her gün gelip karna bastırıyormuş ya da kum torbası konuyormış sizde böyle bi şey yaşandı mı?
Minnakkelebek Gozdeb bana ameliyattan çıkınca koydular kum torbası belki iki kilo kadar bir şeydi zaten uyuşuk olduğum için anlamadım. Bastırma konusuna gelince bana bir kere bastırdılar yarı uyuşuk gibi bir haldeyken adet ağrısı gibi biraz fazlası bir ağrı oluştu o kadar canım.
Duygudrk Gulnur bebeğinizin sarılıgı nasıl oldu gecti mi bende carsamba günü dogum yaptım sürekli emzirmeye calısıyorum ama cok zor uyanıyo bebeğim 🤦 doktor cok dikkat et dedi tedirgin oldum bende
Gulnur Duygudrk benimki 1 gece isik tedavisi gordu eve gelincd bolbol emzirdim uyanmadigindada sutumu sagip cay kasigiyla veriyorum cnm tek care anne sutu
Pcdshn Gulnur Allah daha da iyi etsin sizi, ne güzel içime sular serptiniz.. Bebeğinize de sağlık diliyorum, çok geçmiş olsun 🙏
MasalSara Merveazra basmalarından korkmayın normal dogumda daha çok basıyorlar sezeryandan sonra bir kere basıp kanaman normal mi diye bakıyorlar her iki dogumda da basmadan kaçış yok bebek kendi gelirse ne güzel tabi Allah kolay dogum nasip etsin
Gozdeb MasalSara ay bu karna basmaları hangi zamanda yapıyolar anlamadım😣 doğumdan sonra vajinadan kan aksın diye mi🤔
Ikinciyibekliyorum ozgesoy28 benim esimde yanimdaydi 🙂 benden once eşim gordu kızımızı🙂 ben rabbin izin verirse ikinciyide spinal istiyorum 🙂 eşim diyo bende geleceğim🙂 ama çok guzrl tarifi olmayan duygu rabbim isteyen herkeze versin insallah🙂
ozgesoy28 Ikinciyibekliyorum ayyyy ne güzel işte Benim eşimde illa bende olmak istiyorum diyo bide biraz sorunlu hamilelik yaşadığım için ameliyathane de olmak istiyo meraklı 😁🙈 doktorumla konuşacam bakalım o ne dicek