Gulnur Evet Seval Hanım’a gidiyorum. Ben de sezeryan olacağım, sağlık sorunlarımdan ötürü, ama çok ameliyatlar geçirdim, çok ağrı çektim. Korkmuyorum sezeryandan, ama çok heyecanlıyım. 17.haftamdayım, bi an önce kucağıma alacağım gün gelsin istiyorum 😊