zlemAcar Gulnur canım bizde 1 Nisan'da geldik 🤗 benimde bebeğim sarılık oldu. Şuan değerli sınırda ve çok üzgünüm 😶 sınırı geçerse hastahaneye yatırılıyormuş
Gulnur zlemAcar evet cnm benimki 1 gece yatti hemej duzeldi ins seninkine gerek kalmaz ama onsu hastanede birakmak cok zor sabaha kadar aglamistm Allah kolaylik versin
Duygudrk Gulnur benim bebeğim 36+4 te dogdu degerlerin de bi sıkıntı olmadıgı için taburcu ettiler 3 gün gözetim altında tutup ama bol Emzirmem sartıyla uyanması cok zor oluyo
zlemAcar Gulnur amin canım. İnşallah yatmaya gerek kalmaz. Değeri kaçtı hastahaneye yatış yaptığınızda 😞
Gozdeb MasalSara ay bu karna basmaları hangi zamanda yapıyolar anlamadım😣 doğumdan sonra vajinadan kan aksın diye mi🤔
MasalSara Gozdeb normal dogumda bebek çıksın diye kanala insin diye sancın gelince basıyorlar sezeryan ise amalşyattan çıkınca karnına basıyorlar alttan gelen kan normal mi diye bakılıyor
Gozdeb MasalSara ay allahımm iyice korku geldi şimdiden😫 allah yardımcımız olsun bi avazda doğuralm inşallah🙏🏽
GncicekM MasalSara bende yüksek ihtimalle Sezeryan olcam ikizlerime acıyo mu ki çok korktum valla 🤭 Dikişler falan acımıyo mudur
MasalSara Gozdeb kişiden kişiye degişir ama bebek kendiliğinden çıkabilirde Allah kolay dgum nasip etsin bol bol dua et inşirah oku hurma ye Meryem suresi dinle
zlemAcar Gozdeb valla ben bilmiyordum . 🤣 Hemşire geldi bastırdı . Ay ne yapıyorsunuz dedim. Bunu yapmamız gerek dedi. İlk yapısında belki 6 kere bastirdi. Canım çıkıyor sandım. Ama sonuçta hepsi geçiyor . Bitiyor. Merak etme 😍
Minnakkelebek Merveazra canım korkma bende bu bastırmadan korkuyordum ama hiç beklediğim gibi olmadı adet ağrısı gibi biraz fazla ağrı hissettim o kadar. Tabi buda çatı muayenesi gibi herkeste farklı mı olur bilemedim orasını
Gizemyd Gulnur merhabalar hayırlı olsun me mutlu size darısı başımıza hangi hastanede hangi doktora gidiyorsunuz
Gizemyd Gulnur teşekkür ederim benimde 1 hafta sonra dogumum olucak panik atagim var sezeryan olacak daha önce hiç ameliyat olmadım çok korkuyorum ilk dogumum 🙁