Mucize34 dilansavs kızım olduğunu gördüm hemde bı kaç kere emziriyordum bile öyle gercekciydi ki . Ve kızım olucak Allah’ın izniyle 😊
dilekgi123 dilansavs Allah gönlüne gore verir insallah 😍🤗 hayirlisi neyse o olur benim esimin ailesinde de kiz yok sulalesinde bile sayilidir bende senin gibi erkek olur bizden dedim ama oyle olmuyomus 😂😂 sizinde yuzunuzu guldurecek saglikli bebis geliyodur umarim 👼🤲
Melegimm19 dilansavs ben kız görmüştüm şimdi kızım 4 ay 21 günlük 😂😍 Allahım sağlıklı hayırlı evlat versin ❤
Miryem Ay canım bana haber ver doktor ne dicek bende kandil gecesi oğlum olduğunu gördüm. Hamile kalmadan öncede kızım olduğunu ve ismine kadar görmüştüm ben çok merak ediyorum
Zuhraa dilansavs bende ruyamda hep kız bebek gördüm canım emziyordum ismi ni bile koymustum ama oğlum olucak bende hep tam tersi çıkıyor diye biliyorum🙂
emineumut17 dilansavs dün gece ben de rüyamda bebeğimi doğmuş olarak gördüm cinsiyetini tam olarak hatırlamıyorum ama sağlıklı bi bebekte Rabbim hepimize nasip eder inşallah❤
ArasveAnnesii dilansavs Bende 14 haftalıkken uyuduğumda kucağımda üzerinde mavi takım olan bir bebek tuttuğumu görmüştüm. O hafta kontrole gittiğimde erkek olduğunu öğrendim ve benim oğlumun adı da Aras olacak 😅🤗
Asel21 dilansavs evet canm rüyamda bir kızım ve oğlum olduğunu gördüm ikisi de eşime benziyordu hatta. Ve bi kızım bi oğlum olacak Rabbim nasip ederse 😊
Brokoli dilansavs ben de ruyamda ilk kizim oldugunu gormustum cok sevinmistim. sonra kime anlatsam, yok senin kesin oglun olacak dediler. o kadar cok dediler ki sonra ruyalarimda da erkek gormeye basladim. ama kizim olacak insallah 🥰
dilansavs Brokoli belkide esimin ailesinde hic kiz yok diye etkisi altında kalip oyle bir ruya gordum bakip gorecez artik :)
Berfin_kycn dilansavs vala 😅ben aslında ilk hep erkek görüyordm öyle de hissediyordm sonra doktorum kesin kız dedi şimdi de kız görüyorum 😄❤️