dilansavs Kızlar merhaba kandil gecesinde bir oglumun oldugunu gördüm hatta ismini Aras koymustum :) Sizde rüyanizda gordunuz mu ve sonradan da cikti mi ruyaniz ?
Bebek1 dilansavs Evet canım iki ya da üç kere erkek bebek doğurduğumu görmüştüm öyle hissediyordum oğlum olacak inşallah ☺️
Busraao dilansavs bende 2 kez oğlum olduğunu gördüm isminide soylediler hatta ve gerçekten oğlum olacak :)
tugbaayaz dilansavs ben 3 kere rüyamda kızım olduğunu gördüm oğlum olacak inşallah rüya tabirlerine baktığımda da kızının olduğunu görenin erkek bebeği olacağına işarettir dedi öylede oldu oğlumuzun olacağını öğrendik
dilansavs Bebek1 ya saglicakla kucagina alirsin ins :) benim zaten bir oglum var kizim olsun cok istiyorum kismet arrik bakalimmm
dilekgi123 bende hamile kalmadan once bi kizim oldugunu elinden tutup yuruttugumu gormustum Sonuc : Hayirlisiyla kizim olacak 😂😂😂
dilansavs dilekgi123 anneler hissedermis. Benimde oglum oldugu icin bir de kiz istiyorum ruyadada oglan oldugunu gorunce sizlere de sorayim dedim :)
Zehra2604 Bende gördüm beyaz yüzlü siyah saçlı çok tatlı bi erkek bebekti, ama tersine mi çıkıyor rüyalar bilmiyorum, kızım olacak hayırlısıyla 🥰
dilekgi123 dilansavs Allah gönlüne gore verir insallah 😍🤗 hayirlisi neyse o olur benim esimin ailesinde de kiz yok sulalesinde bile sayilidir bende senin gibi erkek olur bizden dedim ama oyle olmuyomus 😂😂 sizinde yuzunuzu guldurecek saglikli bebis geliyodur umarim 👼🤲
Miniksusam93mr Ben de iki kere kız gördüm. Ve kızım olacak insallah. Hayrlisi olsn. Erkek hissettm hep . bide tersi çıkar derler nasip bu isler.
dilansavs deletedmom126 yaaa tersi cikar umarim benimde :) esimin ailesinde hic kiz yok en buyuk korkum kizimin olmamasi
Serzeyyyy dilansavs merhaba ben en başından beri hep erkek bebiş görmüştüm. Cinsiyetimiz de bi karışıklık oldu doktor ilk kız dedi ben o zamanlar bile hep erkek bebiş gördüm. Şu andada oğlum olacak hayirlisiyla
Azemiram Bende rüyamda kızım olduğunu gördüm böyle topiş güzel ama öyle bir konuşuyordu yürüyordu ki 1 yaşında bile yoktu bi konuşuyordu öyle güzeeldi ki anlatamam yarın 13 haftaya giriyorum bakalım 1 hafta sonra gidecem hayırlısı olsun ❣️