cocukgelisimcielmas kuzum üzülme desem boş.. bende iki üç hafta kendime gelememiştim çok zooor.. inan ağustos ayında yaşadım muayene gittiğimde öğrendim 10 haftalık diye gittim 9. haftada kalbinin durduğunu öğrendim beş gün öyle durmuşum habersiz ne kanamam oldu ne başka bir şey ama belirtilerim geçmişti ilk gebelik ya hiç kalbinin durduğunu düşünmemiştim deneyimsizlik işte :( doktor kürtaj sonucu patoloji ve gen testi yapalım dedi patolojiden bir sey cıkmadı ama gen sonucunda hem down sendromlu hem de edward sendromu olduğunu öğrendik sağlıksızmış Allah korusun edward sendromu olan bebekler doğumdan sonra falan da kısa süre yaşıyorlarmıs cogunun zaten anne karnında kalbi duruyormus o nedenle lütfen kendini üzme sağlıksızdı demekti Allah sana da nasip edecek bak ben 5 ay sonra tekrar hamile kaldım çok şükür 12.haftadayız bu günlerde. lütfen içini ferah tut ben bu şekilde sağlıksız kayıplarda Allahın sevgili kuluyuz diye düşünüyorum inan bana bir gün sağlıkla bebeklerimiz olacak, anne olacağız.