Pnr95 kız kardeşim pazartesi kontrole gitmiş günü gelmiş hesabında ama şancı falan olmadığı için bekliyorlardı doktora demiş benim 3 yaşında kızım var başka bebekte düşünmüyorum sezeryan yapabilirsiniz eğer günü geçtiyse yok günü gecmedi demiş cumaya kadar bekle eğer doğurmazsan sezeryanla akçam demiş çarşamba gecesi yatmadan önce bi ağrısı yokmuş kimildiyormus hatta bebek yattım diyor uyurken belim ağrıdı sandım ki rüyamda ağrıyor neyse sabah 5 gibi uyanıyor bi ağrı bi kusma beni aradı direk abla cabuk gelin doguruyom galiba kocası da gece vardiyasindaydi anlık bi mevzu hastaneye gittik bebeğin kalbini duyamadılar bebek uyurken eşten kurtulmuş korkunca anne karnına kakasini yapmış yemiş o yüzden olmuş 3700 kocaman bebeğimiz öyle toprak oldu gitti şükür olsun bi kizi var onun sayesinde dayandı Rabbim ona can versin 😔