ecemtmr canım çok güzel açıklama yapmışsın. Kendimde çocuk gelişimciyim ve stajlarımdan gözlemlediğim kadarıyla engelli çocuklar ve ailelerinin psikolojisini o kadar iyi anlıyorum ki.. O kadar zor ki her şey.. şuan üzülürüm geçer biter ama doğsa bir ömür üzülücem😢 Dediğin gibi Allahın sağlıklı kuluymuşuzda.. inşallah geçer bu günler.. sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin rabbim🤲❤️