yagmur91 Normal zaten daha çok başındasınız hamileliğin. Herkesin hamileliği farklı geçer kimisi çok enerjiktir kimisi halsizdir. Kimisi 9 ay mide sıkıntıları çeker kimisinde hiç bir şey olmaz. Eğer bu tür sıkıntılarınız olmazsa şanslısınız demektir 😉