Ne kadar güzel 😌 6. Hafta kap atışını duyduk ondan sonra mide bulantısı, iştahsızlık, tiksinme, kusma yaşadım. 13. Hafta olduk hala var ilaç kullanmasam pertim. İştahsızlıktan kilo verdim 2 kg :( çok üzülüyorum bebeğim beslenemiyor diye. Muayenelerde gelişimi iyi ama anne yüreği işte 😌 Annem yanımda kalıyor o bana üzülüyor ben bebişime 🤭 Ahh ne vardı şöyle deli gibi iştahım olsa kilo alıyorum diye dertlenseydim. O günler gelir inşallah.