36 haftadayım. Başlndan beri hamile değilim gibi. Ne mide bulantı, ne kusma, ne baş dönmesi, ne gaz sorunu, ne kabızlık, ne kramp, ne yalancı sancılar. Daha da sayayımmı? 😊 Allah bütün kadınlara böyle hamilelik nasip etsin. Hala evin içinde eşimle koşup oynuyorum. O derece.