Ben de 2 de uyandım hiçbir şey kalmamıştır diye düşündüm. Yine de bi şansımı deneyeyim dedim. Evimin yanındaki şok a gittim sadece lastikli çarşaf ve bebek yastığı alabildim, başka bir şey kalmamıştı. Sonra atladım arabama başka bir şok buldum. Oradan nevresim takımı, cam biberon, farklı desende başka bir tane daha lastikşi çarşaf aldım. Diğer eksikleri a101 den almıştım zaten😄