Ben de Düzce’de yaşıyorum. Devlet hastanelerine şu süreçte gitmek istemedim. Bolu Çağsuya yöneldim , Arzu hanıma gittim ama hiç memnun kalmadım çok ilgisiz ve suratsız . Sonraki hafta buradaki Çağsuya gittim tabi tek seçenek Mehmet Fadıl varmış , çok önerilen bir doktor değil ama Arzu hanımdan sonra çok iyi geldi bana . Ayşe Efe de benim velim olduğu için bu konuda ona gidemedim tabi , doktorluğunu bilmem ama çok iyi insandır 🙂Derya Başbuğ da pahalı olduğu için gitmedim ama herkesin beğendiği birisi ,zorda kalırsam ona geçeceğim gibi görünüyor .