Merveee123 Merhabalar. Devlet hastanesinde doğuma kontrollere gittiğimiz doktor giriyor mu? Yoksa ebeler mi giriyor?
Humaninannesi20 Merveee123 Benim yakın arkadaşım 2 gün önce doğum yaptı normalden sezeryana döndü doktoru girmişti doğumuna